duminică, 30 noiembrie 2008

Cand iubesti pe cineva...

Ce se intampla cand iubesti o fata,dar acea fata parca incearca sa te evite?Disperi...intr-un mod foarte grav.Innebunesti.De ce?Pentru ca o iubesti!
Ii iubesti ochii,iubesti modul in care vorbeste,incerci sa iti gasesti cat mai multe lucruri in comun cu ea.Asta faci.Eu,personal iubesc o fata cu un an mai mic ca mine.Acum o luna mi-am incheiat ultima prietenie.De ce?Pentru ca sunt un idiot-in ambele sensuri.Alta explicatie nu exista.

Insa acum...iata ca mi-a aparut ea in cale si Boom:Creierul meu e ca o leguma.Ma mir ca mai stiu sa scriu in aceste momente.Dar sa trecem peste asta.Pur si simplu o iubesc.La nebunie.Cand o vad,mi se inmoaie picioarele.Zambetul ei ma ucide.

In aceste momente...arat ca un idiot-intr-un singur sens.Fara ea nu pot trai.Cred ca as face orice pentru ea.Vrei sa ma las de fumat?O fac!.Vrei sa ma las de PC?O fac!.Vrei sa dansez pe muzica populara?O fac!But I need you!


Suggestions expected.

Niciun comentariu: