sâmbătă, 29 noiembrie 2008

It feels refreshing!

Asadar am decis sa imi creez primul meu blog.De ce?Din lipsa de ocupatie.Cu ce ma ocup?Frec menta ca si majoritatea tineretului din ziua de astazi.De obicei eu imi pierd vremea cu jocuri pe PC,o plimbare cu prietenii sau de ce nu,citind o carte.Despre ce e blogul meu?Despre tot ce apare in ziua de azi,ce va aparea in ziua de maine sau ce a fost si trebuie memorat.Limbajul meu va fii unul tipic adolescentilor din ziua de azi de gen : "wtf","omg","lol","newb" etc.Totusi voi avea grija sa nu stalcesc limba romana,uitand acordurile si alte chestii.

Who am I?
Ma numesc Groza Marius Andrei,locuiesc in suburbia unui orasel numit Ocna Mures,am 17 ani,sunt elev la Liceul Teoretic,in sectia Mate-Info.Nu sunt un "geek" ba dimpotriva sunt un mare idiot.Idiot in ambele sensuri.

Cum ma inteleg cu societatea?
Pai foarte bine.Sunt un tip acceptabil,ok,stiu sa ma descurc in societate si destul de vorbaret.
Detin o adresa de Hi5 insa nu prea ma forteaza degetele sa dau click pe Favorites.

Anyway cam atat despre mine.Va urez bun venit pe blog-ul meu,sper sa va placa.Good luck!

Niciun comentariu: